lifeofdrie is verhuisd

Ja je leest het goed. Een aantal weken heb ik geblogd op een gratis wordpress account. Dit beviel mij prima.
Toch wilde ik graag een eigen domein en eindelijk is het zover.
Vanaf nu kun je al mijn blogs over lifestyle en onze kinderwens vinden op:

www.lifeofdrie.nl

Mocht je contact met me willen opnemen dan kan dat via die site of mailen naar info @ lifeofdrie.nl

Ook kun je me volgen op Instagram waar ik geregeld een foto plaats:
Instagram.com/lifeofdrie.nl
instagram

Ik hoop jullie op mijn nieuwe domein te mogen begroeten! En laat vooral ook een berichtje achter want dat vind ik erg leuk.

Liefs,
Drie

Geef een reactie

